Magamról

Nagyon szeretek fényképezni, sokat járjuk a természetet, szépsége és közelsége miatt főleg a Pilist, mely minden évszakban más-más arcát mutatja. Tájai csodálatosak, lenyűgözőek és változatosak. A lankás hegyoldalaktól és fennsíkoktól a nyaktörő sziklákig mindent megtalálhatunk itt. Egy-egy hegycsúcsra felkapaszkodva páratlan élményben lehet részünk, gyönyörködhetünk az elénk táruló kilátásban, a sokszor végeláthatatlan panorámában.

A hegymászás persze nemegyszer fáradságos "munkával" jár, de mindig kárpótol az a szépség, amit ott fent kapunk. Völgyekkel szabdalt hegyek, dombok, barlangok, különleges sziklaalakzatok, madárcsicsergéssel teli erdei sétányok, szurdokok és szakadékok, a Duna, tavak, vízesésekkel tarkított patakok, vadvirágos rétek, kaszálók, kilátók, emlékművek, várak, várromok és kolostorromok, falvak és városok a népi és történelmi építészet remekműveivel, száz és száz felfedezésre váró, természet és ember alkotta látványosság..... Ez mind-mind a Pilis, a Visegrádi-hegység, és az ezeket magába foglaló Dunakanyar, a Budai-hegyek, a Gerecse, és a túlsó oldal a Börzsönnyel, Nógráddal..... amit mi nagyon szeretünk.

És megannyi titok, rejtély, amit még homály fed.... S ha nyitott szemmel járunk, nem csak a tájat, a növényeket, a színes, pompázó virágokat csodálhatjuk meg, hanem az állatvilág rejtelmeibe is bekukkanthatunk.

Szekszárdon születtem, Óbudán élek a férjemmel, egy felnőtt lányunk van.
Ha mód van rá szívesen utazunk Nagy-Magyarország távolabbi vidékeire is, főleg Erdélybe. Szeretem a szép hímzéseket, kézimunkákat, szívesen készítem is ezeket, hobbim még a képeslapgyűjtés.

Jó böngészést és szórakozást kívánok a természet szerelmeseinek, akit pedig még nem ejtett rabul a hegyek és völgyek csodás világa, az bátran kóstoljon bele, húzzon bakancsot, vagy ha ezt nem teheti, akkor csak nézzen szét az oldalamon!

Hamarosan láthatóak majd további képek is, folyamatosan töltöm fel, ahogy időm engedi....

Elektronikus levélben itt vagyok elérhető: katalin595@gmail.com
(c) A Pilis és a Budai-hegyek - Az oldalon szereplő írásaim és képeim bárminemű felhasználásához kérje előzetes engedélyemet.

1. Kedves Katalin!
    Ma jártunk feleségemmel a Vaskapu sziklánál majd itthon kerestem róla adatokat leírásokat. Igy bukkantam az Önök túráira és képeire. Megdöbbentően sok szép helyen jártak, és szép képeket készítettek.Csak gratulálni tudok, és ezt a sok helyet hány év alatt tudták bejárni? Nekünk ez példakép és ha tunk mi is megyünk az Önök nyomain, Nyugdíjas tanár házaspár vagyunk, két felnőtt fiúval és 5 unokával. Egyik fiunk ilyen túraszakkört vezet és tanít a Tímárutcai iskolában. Mi Pócsmegyeren élünk.
    Tisztelettel Bécsy László

1. Köszönjük szépen! Szép kirándulás lehetett a Vaskapu sziklához, nagyon impozáns hely.
      2005 óta van digitális gépünk, azóta gyűlnek a fényképek, de már előtte is sokat jártunk kirándulni.
      Szép kirándulásokat, jó utakat, és hozzá jó egészséget kívánunk!

2. Kedves Katalin!
    A Kisszénáson fényképezett keltike nem odvas, hanem ujjas.